söndag 8 juni 2008

jag har blivit lurad...


Ja, tänk, det blev jag igår...Allt började som vanligt, besöka av mamma, shoppingplaner m.m. Gick dock bet på allt inne på tygaffären, en efter en kom bekanta in och vips (!) så var man bortrövad!De tog mig verkligen på sängen, hade inte den blekaste aning. hur som helst, först bar det av till Rättvik för lite bowling, lunch på stranden i Rättvik och sen....upp till Tällberg och Dalecarlia Spa!!!! Vi inledde med en tävlingslysten 3-kamp, där oanade tävlingsdjävular krypte fram ur både den ena och den andra...Grenarna som avverkades var slangbella, bågskytte och någon sorts gocart av terrängmodell! Så skoj!! De unga vann såklart;)


Därefter väntade sol och bad och en underbar ansiktsbehandling, drinkar och frukt samt en superb middag - vilken toppendag!! Börjar nästan gråta bara jag tänker på det, hade verklige inte förväntat mig detta. Åh vad jag är lycklig att jag ska gifta mig med just den mannen! Älskar honom så mycket och alla runt ikring!


Den lilla älskar jag också, jag tror h*n blir större, det blir i alla fall jag! Nu v.13. Tre dagar kvar till vul - längtar.

Hahaha...börjar bli svåar att dölja, eller?! Hur som helst ni som anat, jag gratulerar och förundras...jag som smyger så väl..

2 kommentarer:

kicki sa...

Vi älskar Dig åxå. Vill hälsa dig välkommen till oss ännu en gång. Är så glad för överraskningen Du kom med i går och jag gläds med Er. Hälsa Din älskade och gratta.
Kramar från Kicki

Anonym sa...

Liten putning ser man allt!
Vi är SÅÅÅÅ glada för er, både för bröllopet och för mini i magen!

Vi längtar till aug och december!

Puss från Villis/Klimpfjäll