fredag 26 september 2008

En vanlig dag på jobbet med putmage!

Hejsan svejsan! Idag noterar vi att vi nått v 29 (28+1) och vi har varit på BM besök! Idag visade vågen 70.2kg...inga kommentarer behöver läggas till den informationen. Hur som helst, idag började vi med en ny spännande aktivitet - nämligen att mäta SF-mått, dvs. måttet från blygbenet till livmoderns högsta punkt. Man ska se så att det växer som det ska helt enkelt. Jag och magen placerade oss precis på skalan med måttet 27! Bm kände också att krabaten låg med huvudet nedåt, så det är med andra ord små fötter jag känner i revbenen - tack för det!! Krabaten kan fortfatande vända sig men idag så valde den att ligga nedåt. Hjärtljuden låg på 148 och mitt blodtryck på 105/60. Bra! Eftersom jag bytt efternamn så fick jag till min stora fasa lov att lämna mer blod till blodgruppsbestämning. Pust och fräs, men det gick bra. Nästa inbokade besök 17/10!

Snart är det helg!

Inga kommentarer: