måndag 8 juni 2009

Sjuk..

..är vår lille Rio. Febern har kommit på besök, kom igår kväll och har hållit i sig idag. Idag är han dock glad och skriker inte så som han gjorde igår. Han är förvisso jättetrött och sover mycket. Sådan far, sådan son. Magnus heter i stort sett sömn när han är sjuk, denna lilla verkar köra på samma melodi.
Jag hoppas att detta är ett kort besök. jag mår i alla fall bättre idag så jag hoppas att Rio snart är pigg och kry igen. Är trist att han var sjuk idag, det var tand ock lek på föräldrargruppen...hade jag velat varit med på, men ,men man kan inte vara med på allt. Får se om vi i alla fall kan ta oss ut på en liten promenad så att vi får lite frisk luft.

1 kommentar:

Johanna sa...

Vad skönt att han är bättre! Jag jobbar för fullt nu men du och Rio kanske har lust att luncha med mej någon dag? Kram kram till Rio från Tuva