torsdag 17 september 2009

Idag är Rio-bus 9 månader!

Oj, vad fort tiden går, redan 9 månader....helt galet! Tänk, snart ska vi ha ettårs-kalas! Hahaha..och det roliga är att det redan börjas att planeras kalas för de små barnen, i alla fall i vår föräldrargrupp! Är det fest så är det!Vi kommer troligtvis att ha kalas helgen 12/13 dec. bara så att ni vet;)

Vad händer annars då? Jag har börjat jobba. Kommer att göra ca 20% i höst. Men det är svårt att begränsa sig, måste göra det. Blir lätt att man sitetr lite hela tiden när man är ledig plus den tiden man avsatt....Ska bestämma en dag eller två halvdagar då jag gör det jag ska.Men det är kul att vara igång igen i alla fall!

Idag är det ännu en underbar höstdag ute, tror jag ska ta med mig Rio i vagnen och gå ut och fotografera lite efter lunch, kan kanske också bli en tur till badhuset. Men vi får se. Kanske ska jag ragga upp någon lekkamrat till Rio också. Han älskar att leka med andra barn, och han behöver lite omväxling också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så ovanligt att läsa om någon annans son som oxå heter Rio! =) Jag fick min Rio i maj -08. Han är döpt efter min pappas hemstad Rio de janeiro. Fint namn vi har till våra killar. Ha det bra! Malou

.. sa...

Kul! ja, Rio är i alla fall ett perfekt namn till mitt lilla busfrö! Kul att du hittat min lilla skrivverkstad!