torsdag 28 oktober 2010

Besök på förlossningen blev det visst..

OK, det var inte magsjuka, det var matförgiftning. En räksallad.

I alla fall mår nu efter 36 h konstant magknip bra - tack till förlossningen i falun och droppet. Var i går eftermiddag så himla slö och uppgiven att jag inte orkade mer. Fy för att ha så ont i magen, så länge... Ett under att vissa orkar hålla på så länga att föda barn, det skulle inte jag göra. Hur som helst, kom in till akuten vid 18.30, men slussades direkt till förlossningen dr vi fick hjälp direkt! an lyssnade oc kollade till "liten" som mådde prima och så tog man itu med mig. Blev massa prover tagna plut att jag fick ligga med dropp i 3 timmar eller så. Det var medicinen det. Tror verkligen inte att jag mått så här bra om det inte vore för den extra vätska jag fick i mig.

Nu är det så skönt att ha sovit en natt, vaknat utan att ha ont. Man ska verkligen uppskatta att man mår bra, oavsett. Hälsan är det absoult viktigaste och så kärleken förstås!

Inga kommentarer: