lördag 13 november 2010

Personalfest!

Oj, vad jag har dansat.. eller ja, så gott jag har kunnat. Att sansa med en badboll på magen är inte det lättaste. Men kul var det. Var länge sedan jag dansade och skrattade så mycket. Har ganska galna kollegor faktiskt. Ingenting man märker mån- fredag. Men efter en heldag med bla femkamp, mat och dryck så händer det en hel del! Underbart! Hahaha.... Det har hänt mycket på mitt jobb, mycket positivt!

Ja, ja 4 veckors jobb kvar eller närmare bestämt 16 dagar ( har dock 2 jag måste ta ut, så 14 blir det då om jag hinner..) Crazy!! Gått så fort, vecka 33 idag:) Snart är man tvåbarnsförälder. Det är crazy det med. Är jag i och med det vuxen, är jag verkligen redan en mamma, ska jag bli det igen, är jag verkligen den jag är? Hur är allt egentligen? Tänker man på det så är allt ganska konstigt på något vis. Här sitter jag och har det så himla bra - helt fantastiskt. Hur lyckades jag med det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet min älskade kompis hur du lyckades. För nån vet att du är VÄRD all lycka =) KRam på er alla 3,5
från Malin