tisdag 22 februari 2011

Lite updates..

SOm sagt vi väntar på vattkoppor, går på dagis så de kommer väl. Idag har rio haft aningens lite feber, varit lite gnällig så vi får väl se. Är hemma från dagis i alla fall. På dagis går det också magsjuka.. Jippie! Vidare gällande dagis så kommer Rio att byta till hösten. Vi har fått plats på ett föräldrarkooperativ som verkar kanonbra! Bara KRAV-märkt mat, allt bröd bakas där, bara 18 barn på hela dagiset, lite flexigare tider, stora utrymmen och så vidare. Vi trivs förstår väldigt bra på dagiset vi har nu, men det går nästan inte att tacka nej till ett sådant här erbjudande!

Ute bygger och spikar de! Det händer grejer! I helgen åkte M skinnarloppet, gick bra tror jag. Själv har jag börjat tjuvtränat lite med skidåkningen. Känner mig såååå bra efter att jag tränat. Åh, livet blir aningens bättre. Jag är ingen soffpotatis utan vill röra på mig.

Till sisit så vill jag hälsa till Maria och Camilla att det nu är dags att släppa ut de små liven i världen. Let's GO!

Inga kommentarer: