onsdag 27 augusti 2008

Borta bra, men hemma bäst!


Huga..vilken flygresa, lång och ofantligt dryg - i alla fall när man inte kan sova på 13 timmar och har en liten boxare i magen som hittar alla bra och mindre bra ställen att knuffa på... Kryp i benen och allmän rastlöshet samt en otymplig kropp. Tror inte på resande efter v 24. Man blir ju tokig i kroppen, men hur som haver, är nu hemma i vårt fina hus. Det var så fint här, blommorna blomma och det kändes hemtrevligt! Skönt att vara hemma, det känns tryggt. Nu ska vi vänta in nästa stora resa.... - den till BB om cirka 3 månader! Åh vad jag längtar, jag vill ju veta vem det är som gömmer sig där inne, och retas lite då och då..

För att sammanfatta: Bröllopsresan var fantastisk, har nog haft 4 av mitt livs bästa veckor nu. Först ett sagolikt bröllop med massor med härliga och älskvärda människor, sen tre veckor men min egna och nyblivna man! Jag älskar honom!

Inga kommentarer: