söndag 3 augusti 2008

Nu är vi man och hustru!



Vilken dag!Tusen tack till alla som gjorde våran dag helt fantastisk och underbar. Vi älskar er! Mamma och Pappa - ni är bäst, älskar er!Birgitta, Krister, Lars och Elisabeth - tusen tack! Ni är helt underbara svärföräldrar! Maria och Mattias, Edvin och Linnea, vilken härlig familj ni är.Malin buketten var otrolig, uppfyllde alla mina drömmar. Stina, du gjorde ett helt fantatiskt arbete med dekorationer osv. Allt var så fint - TACK! Hela familjen Glaad och Stenberg - är så tacksam för all hjälp! Finns inte ord att beskriva min tacksamhet och glädje. Pelle och Birgitta, ni också, tusen tack. Tommy - vilket strålande jobb som toastmaster - botjitta var också grym - tusen tack. Adam bilderna blev underbara! Du är så duktig fotograf! Pelle - du drog igång festen med skön takt - alla dansade järnet, min morfar till 04.00. MorfaR - DU ÄR GRYM! Siv, tilda och emilia i köket - vilket jobb! hoppas även ni blev mätta. Är lite trött nu, så jag bara lägger upp några bilder och skriver mer sen..., men hur som helst, alla som var där igår- Tack!


Tack vare er har jag och min man minnen vi aldrig kommer att glömma!
kärlek till alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva för en underbar dag! Det var så härligt att få dela den med er! Blir tårögd bara av minnet av den. Ha en härlig bröllopsresa nu. Älskar er. Kramar från Maria.