tisdag 3 mars 2009

Vinter, men snart vår!




Tiden går fort alltså, redan 3 mars - härligt! Vad som inte är så härligt idag är att jag ska till tandläkaren.., men men lika bra det. Brukar gå bra, men man vet aldrig....Vad har annars hänt då? Jo, vi premiärfikade igår på konditori Siljan - och ja, det gick ju hur bra som helst. Hade träff med föräldrargruppen. Visst, det bliv lite gråt, pga trötthet, men med hjälp av lite vaggande och plingande av Sandras medhavda leksak, somnade han. Just nu ligger vi och tränar på rullningar på golvet, från mage till rygg och vice versa. Jag får hjälpa till ganska mycket, men det tar sig!


Phuhu..det gick bra hos tandläkaren...men dyrt är det. Snacka om att det är en lyx att gå dit. 585kr som bortblåsta (eller investerade...) Men starkt är det att vara 28 år och fortfarande inte ha några hål!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det gick bra hos tandis! Fick du inte 300:- i tandvårdsbidrag? Då blir det ju bara 265 kvar och det är ju nästan gratis ;)

.. sa...

Jo, 300 rabatt fick jag, men tandis kompenserade det med att göra någon rengöring för drygt 300 kr...annars hade det inte varit så mycket. fast å andra sidan jag är hos tandläkaren vartannat år, så i längden är det inte så mycket pengar...får borsta ännu bättre till nsäta gång så att jag slipper rengöringen!

Anonym sa...

Visst är det härligt när vi hittar på sätt att dra in lite mer pengar på? ;) Typiskt! Ska hålla tummarna att du slipper samla på dig tandsten till nästa gång...