söndag 29 mars 2009

Nu börjar vi känna igen honom igen!

Nu verkar han gå tillbaka till sitt vanliga jag! Underbart!!Visst lite svårt har han att slappna av dagtid när han ska sova. Det enda som egentligen hjälper är att han får bröstet, åker vagn eller bil. Det går inte att somna bara i famnen (undantaget är farmor som lyckades idag!!!). Är väl en sådan period nu, han känner sig trygg då...Tror dock att han har lite ont i magen ibland..Tänker jag efter så har jag ätit vääldigt mycket stark mat, kryddigt och bönor/ärtor osv... ska hålla mig undan det ett tag och se om det blir bättre. OM jag ska vara helt ärlig så är även jag lite fisig....kan nog vara en bra åtgärd för båda två;)

Imorgon ska vi åka till falun, jag ska göra en yrselundersökning, på tisdag bär det av till stockholm, på onsdag är det babymassage och på torsdag ska jag på massage!!!!!!! Och så är det föräldrargrupp. Fullt upp med andra ord!

Inga kommentarer: