söndag 2 augusti 2009

Bröllopsdag!


Tänk, för precis ett år sedan var jag även uppe denna tid, då i och för sig två timmar tidigare. Var så nervös, kommer ihåg att jag var ute och plockade hallon i duggregnet. Herregud, jag skulle gifta mig! Idag går jag upp pga en 7,5 månaders liten krabat som legat och bökat i sängen hela natten...Shit, vad tiden går fort.

Ja, nu har vi alltså varit gifta i ett år! Härligt! Är precis lika kär i min man som innan, vi är ett sådant team!Nu, med världens bästa son också! I kväll ska vi gå ut och käka lite middag dagen till ära. Blir inget "fancy", Leksand kan ju tyvärr inte erbjuda så mycket, men själva grejen att äta bröllopsdagsmiddag känns lite coolt! Måste dock sova lite med Rio idag, för annars så kommer jag att somna innan jag ens hinner komma till restaurangen....
Tacka vet jag kaffe....
Magnus och Rio, jag älskar er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så snygga ni är - helt underbart kort. Grattis till er, kan inte förstå att det gått ett år...
Men ni har haft ett spännande år som nygifta. Rio ser väl till att ni inte glömmer bort att le varje dag. =)
Stor kraaam min underbara kompis, från Malin