onsdag 26 augusti 2009

Höst, höst, höst...

Regn och grått, fy bubblan vad trist. Är inte redo för detta än, jag vill fortfarande ha sommar. Lär väl se mig i stjärnorna efter det. Och mörkt är det, kvällarna är ju redan kolsvarta. Är i och för sig mysigt att tända lite ljus och så, men det är lite läskigt också, för det är sååå mörkt. Jag är nog en smula mörkrädd ändå.
Vad gör man då en dag som denna? Funderar på om jag ska ta bilen till Falun och plocka upp Magnus och sedan dra till IKEA. Skulle behövt lite grejer till Rios rum, tex hörnskydd. Dags att börja tänka på barnsäkerhet. Rio är ju överallt.

En sak som dock är bra med detta väder och denna årstid är att jag känner mig ganska kreativ. Jag vill sy, pyssla, baka, jobba, fotografera och bara göra allt känns det som. det är mysigt att känna den kraften. Nu gäller det bara att hitta stunderna då det passar in. Rio tillåter en inte att göra så mycket annat än att göra det han vill;) Men det gör inget, för han är så söt!

Alltså, den här sonen vi har är ju bara helt underbar!

2 kommentarer:

Eva sa...

Sicken liten Söt-Göte.
=)

Annso sa...

Men vilket charmtroll