måndag 2 november 2009

Cysta nummer två.

Är nu borta! Skönt! Satt på precis samma ställe som förut, men var mindre. Men nu är den borta igen. Hoppas verkligen inte att den kommer tillbaka. Idag gjorde det lite ont faktiskt, är lite öm nu ikväll också.. Men det är nog bra imorgon.

Imorgon ja,...undrar vad vi ska hitta på då?! Kanske lite kyrkis på fm, lek är ju alltid kul!
En annan skoj grej närmare jul är att jag och mamma ska vara med på Leksands julmarknad. Skinntofflor och handskar! Tänkte lägga manken till och göra lite annat småplock att sälja också. Får se när inspirationen flýger på mig denna gång..

Nu tror jag att det blir kvällen för mig! Måste bara lyssna på Lily Allen´s Not Fair en gång till..diggar den..skönt gung i melodin, texten är väl sisåsär..! Börjar även gilla Röyksopp.. Får mina höstkvällar att ljusna.

Inga kommentarer: