fredag 30 oktober 2009

Projekt stort och nytt...!

Mmmm...nu snart är det dags att ta tag i projekt stort och nytt....dvs. utbyggnad. jeezes.... Arkitekt är bokad, frågan är nu: Hur vill vi ha det? Vad behöver vi???Agh...mycket så klart,men vad är bäst. Denna historia kommer nog att bli låååång,men när den väl är färdigskriven:)

Annars så har karln min åkt till London, Rio somnade inte förrän 11.45 och jag har köpt en jättefin höstbukett! Som mormor ska få , men i alla fall.. Den står här på mitt bord nu- superfin. Är lite sur på Rio som förstört min mellanrumstangent, så jag får jobba järnet när jag skriver...Klåfingrig liten rackare det där.. Ikväll ska jag gå på ladies night och imorgon ska jag förhoppningsvis ha sovmorgon!

Förresten, har sprungit på massor med inspiration denna vecka. Är nog egentligen lite nedstämd just för tillfället( Ja, det är mörkt,höst, kallt,blött osv) Men denna vecka har jag kommit på massor med bra saker som man skulle kuna göra... Kanske ta tag i något av det?! Det bubblar i mig samtidigt som jag känner mig förlamad. Knepigt det där, vart sitter spärren?

Inga kommentarer: