fredag 22 januari 2010

Att man kan sakna någon så mycket..

Det är helt otroligt. När jag arbetar på dagarna så saknar jag Rio, när han sovit en timme för natten så saknar jag honom,även fastän han kanske varit lite dryg på kvällskvisten. Jag saknar honom! Och nu, när han är borta hos sin mormor och morfar så saknar jag honom så otroligt mycket redan, han har varit borta i snart 5 timmar... Åhhhh.. och vi som ska resa bort i 5 dagar utan rio-bus i april. Hur ska det gå?

I alla fall lugnt är det här hemma. Vilket är bra för jag kan jobba supereffektivt. Men samtidigt är det konstigt. Det är liksom för lugnt. Jag menar när jag sitter på kontor så surrar det ju alltid lite runt omkring.., här hemma är det nu knäpptyst. Lugnt. Lugnt på datorn också faktiskt,många har nog redan tagit fredag,men inte jag ännu.. Har lite kvar att göra innan jag får logga ut för denna arbetsvecka. Längtar faktiskt lite till just nästa vecka. Tror att den kommer att bli givande, att jag kommer att få lära mig lite nytt och framför allt få besked för vidare upptåg. Kul!

Men åh, vad jag saknar rio-bus. Det är kärlek, så mycket kärlek!

Inga kommentarer: