lördag 11 december 2010

Mammaledighet,v. 37, snart födelsedag och massa julskrot!




Japp, då var man officiellt mammaledig igen! Har förvisso några dagar kvar, men det är bara några timmar här och där för at lämna över till min vikarie. Mitt riktiga ansvar är borta... Känns både bra och konstigt.

Tänk att jag snart ska bli mamma IGEN.... oj.

I alla fall går idag i in v 37. Go' och glad! var på MVC nu i veckan, allt var kanonbra, tror dock att SF-måttet är lika stort nu som jag var med en fullgången Rio.... vikten ligger på 72 så det är inte allt för dramatiskt!

Och, vad med, jo om en vecka knappt blir Rio 2 år! Hipp hipp, paketverkstaden här hemma ligger bra i fas tycker jag! Har för övrigt mycket pyssel ig¨ng, och har varit så en längre tid. Är det boendet som kommer igång? Ja, i sådana fall har då jobbet fåt sin beskärda del. Här hemma har jag gjort lite fruktkorgar til dagispersonalen, grejet med blommor, slått in paket, tvättat och så vidare. Nu ska jag börja förbereda för Risa julmarknad, jag och fröken Pellas ska sälja vantar och armband - ska bli skoj! Girls day out!

Inga kommentarer: