onsdag 30 juli 2008

dan före dan före dan före dagen!

Nu är det inte så länge kvar tills jag blir Fru Sterner!!Hihi.. måste faktiskt erkänna att det där lilla fjärilsboet i magen har börjat släppa ut små små kittlande flygfän!Nu börjar saker och ting liksom hända "på riktigt". Vi har hämtat allt vin, kakor, börjat handla mat och idag ska jag göra mina naglar fina! En annan grej är att vi ska välja in-och utgångsmarch i kyrkan. Känns inte så stort, men dock väldigt svårt... Jag vill ha något med fart i. Går det med en orgel?

I kväll ska vi också sluta någon slags cirkel. Vi ska på Lars Winnerbäck. Första gången vi såg honom tillsammans var nog drygt 4 veckor efter att vi beve tillsammans. Det var en kulen natt på Hultsfredafestivalen 2000- så kallt, men så bra! Och nu ska vi alltså se honom igen, tre dagar före vår bröllopsdag. Känns lite speciellt. Ska då ta med min nya superduper kamera och ta lite bilder. Är så glad och nöjd över min Panasonic Lumix. Nu ska det fotograferas! Kan bli en och annan magbild samt ett gäng bröllopsbilder - men det får ni stå ut med!

Sommar, sommar, sommar, det är dans i folkets park! Puss

Inga kommentarer: