tisdag 15 juli 2008

Vårt lilla barn!






Åhhh..vill bara skrika ut min glädje. Har varit på Ultraljud - så häftigt, så underbart! Det rör sig, den vänds, bankas, vrids och sker en massa saker i min mage utan att jag vet om det. Det växer ett litet barn där inne!



Allt såg finfint ut! Hade moderkakan i framvägg, vilket kan förklara att jag ännu inte känner några sparkar eller rörelser, när den väl får till en "kick" så placerar bebben den fint mot ryggen. Mina misstankar om en pojke förstärktes idag, jag tyckte mig se en liten "grej" som stack ut mellan de små benen - barnmorskan ville dock inget säga - men som magnus sa: jag tyckte jag såg två pungkulor. Ja, ja experterna spekulerar. Antar att vi snällt får vänta tills 17 december för att veta hur det egentligen var. Kom ihåg det, BF datum 17/12. Lillen kommer nog vara hyffsat nöjd med vår planering;)

Vad mer...jo jag har ju haft lite känningar i ligamenten - idag är de helt spårlöst försvunna. Körde tydligen mirakelmetoden igår genom att simma. Det är sant, var som en helt ny människa efter simturen.
jag är så lycklig idag! Fina bilder fick vi också! Enjoy!




1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Underbar känsla att få se att det verkligen är en livs levande krabat därinne! Kul att ni fick så många bilder!
Ha det gott!