torsdag 2 april 2009

Tiden bara springer iväg..

..det är redan 2 April!! Så härligt. Det är vår! HAr ju inte skrivit här på flera dagar..men som sagt det var varit fullt upp. I måndags var jag på yrseltest i Falun. Vet inte resultatet förutom att jag hör bra och att jag efteråt var lite småyr/illamående resten av dagen.. De spolade bla varmt och kallt vatten i mina öron.

I Tisdags var familjen ner till sthlm. Jag hade möte med TF09 och magnus var lattepappa med Rio. Rio älskade att åka tåg, inte många minuter sova där inte, men sen väl i stockholm var han som en däckad säl. Han sov i princip hela dagen, förutom när magnus väckte honom och när det var matdags hos mig... Sen var han naturligtvis vaken nästan hela tågresan hem. Spännande!

Tror i alla fall att vi konstaterat att Rio har magknip lite då och då...jag har nu provat att mjölka ur den där första mjölken som kommer superfort och i fors. Sen får Rio äta i omgångar, dvs jag tar bort honom från bröstet så att han hinner andas lite.. Han får fortsätta när han sen tuttat lugnare. Vill på så sätt försöka göra att han sväljer mindre luft..vilket förhoppningsvis lindrar hans magont. Men Rio är sig lik nu i alla fall. Sover bra. Igår somnade han 20, vaknade till lite vid 23.30, då vände bara magnus honom sen somnade han om. Han tuttade sedan från mig vid 02 och 05. Och gick sen upp med magnus vid 06.30. Ganska bra...nu sover han igen, somnade i min famn med napp utan att tutta...

Igår var vi även på babybad och babymassage. Vi gick igenom magmassage så nu ska jag verkligen prova att göra mageklimpen nöjd!

Dagen då? jo, jag ska på massage!!!Fick ju presentkort på min födelsedag, ska bli helt underbart. Längtar! Sen blir det även föräldrargrupp och lite jobb. Tiden går som sagt fort och dagarna spriiinger förbi!

That's all for now!

Inga kommentarer: