lördag 11 april 2009

Egen stol!


Rio har fått en stol av sin faster! Åh vad fin och skoj den var!! Nu har vi inlett operation "ta alla saker och kasta ner dem på marken"! SUPERKUL!!! Nu åker även det mesta han får in i munnen - allt ska det smakas på! Härligt dreggel blir resultatet!

Inatt har jag för övrigt sovit i eget rum...kände att jag behövde sova lite mer sammanhängande en natt. Rio har de senaste nätterna vaknat nästan 1 ggr timmen , legat och bokat, stånkat och så... Men jo då, bara för att jag flyttade ut så har han sovit hela natten förutom en amning vid 01.30 och en nappistoppning vid 04.30.. Vaknade vid 06.00 och fick mat igen och sov sedan hos mig i 1 tim till... Vill han inte ha mig i samma rum?!

Bilden ovan: Rio provar sin nya mössa som jag stickat till honom...
En sak till...Rio har blivit mycket bättre i magen, tror verkligen att magmassagen hjälper, nu bajsar han typ varannan dag! Jippie och skönt för honom!



Idag ska vi dagen till äran tvätta bilarna...det var ett bra tag sen sist...Solen skiner så det kanske kan bli kul - not. Men ändå.. Lär väl bli en och annan promenad också, som sig bör! Kanske ett påskbord och ev. resa till Malung. GLAD PÅSK

Inga kommentarer: