torsdag 15 oktober 2009

På mitt jobb kan man producera barn!

Jajjemän! Babyboom deluxe på Siljan Turism! Grattis säger jag till Malins lilla tös och Marias lilla grabb! Tror dock att dessa två var de sista på ett tag.. alla som skulle ha har nog fått nu... men sen kanske det drar igång igen när alla ska ha syskon;) Hahaha..
Men oj vad det har kommit barn innan... under 2008 tror jag minsann att det var fem ST barn som kom, och nu under 2009, tre stycken. Inte illa.

Mitt lilla barn ligger nu och sover. Har varit oerhöst gnällig idag, tror att det är framtänderna som spökar....

Hur som helst, grattis alla barn och föräldrar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror snarare han är less på att komma hem till kalla Sverige. Han saknar Canaris och sand och pool och mys med sina föräldrar i solnedgången. Hihi. Kram på dig kompis, från Malin