lördag 5 december 2009

Rio har åkt på semester!

OIch vi harbarnfrihelg nu.. Konstigt.Men det går bra. Men det var hemskt innan allt detta skedde. Torsdagskvällen satt jag och grät, igår när Rio satt sig i bilen och åkt iväg...grät. Men nu går det bra. Direkt efter att han åkt igår drog jag till Blg för lite julshopping. Vad skojigt det är att köra julklappar igen, alltså riktiga julklappar till barn! Stora och hårda paket, massa med onödiga saker som de egentligen inte behöver! Leksaksaffärer rules!

Igår kväll tog jag och mannen en helkväll med middag på restaurang och konsert. Såg på LArs Winnerbäck,än en gång. Så bra! Karl låter ju som på skiva. Jag är imponerad, visste iof att de skulle vara bra, har det ju alltid varit. Undrar hur måpnga gånger jag sett honom..., säkert 7-8 ggr, eller fler.

Nu ska vi på SOS utbildning.

Förresten Rio har det hur bra som helst,hälsar han från sin semester.

1 kommentar:

Malin sa...

Fia (som fått nys via familjeliv) tipsade mig o att du har en blogg (och jag med). Jag tänkte bara säga hej, så det inte känns som att jag tjuvläser. Och förresten - på fredag är det julavslutning på öppna förskolan och då kommer tomten:) /Malin