söndag 16 januari 2011

en vecka och en dag

Tiden går fort juh.. Dorotea har redan varit här i en vecka, hon växer och frodas, visa humör och är allmänt go´. Måste dock säga att hon är ganska enkel- äter, sover och bajsar typ. men hon är väldigt mycket vaken också, igår kändes det som hon var uppe hela dagen, svårt att komma till ro på kvällen. SOmnade bara snabbt för att vakna direkt man rörde/försökte flytta på henne. SOmnade dock vid 22.30, annade mellan 02.00-03.00 samt 05.45-07.00 . SÅd et måste man väl vara nöjd med!

Rio fortsätter att vara en helt fantastisk storebror, supersnäll och omtänksam. Tror han är ganska stolt faktiskt. Det ensa jag börjar känna är det som Rio hela tiden får höra, "Rio, försiktigt, Rio akta, Rio ta det lugnt och så klart Rio, mamma kan inte nu Dorotea äter". Man känner sig lite otillräcklig för RIo, men jag gör mit bästa och hoppas att han inte känner sig åsidosatt. Det verkar inte så på honom i alla fall. Och jag ska göra mitt sllra bästa för att ge båda mina barn ALL kärlek och uppmärksamhet i hela Världen!

Inga kommentarer: