tisdag 11 januari 2011

Vår prinsessa Dorotea och älsklings Rio!







Ja tänk.. hon var ganska punktlig ändå... 3.06 den 8/1 kom Doretea till världen.! Det trodde jag int epå fredag kväll när jag satt här med mesvärkar.....Men sen så drog det igång aningens mer och hon kom. Helt underbart, fort gick det! Får skriva en lite längre förlossningsberättelse senare! Igår kom vi hem, så skönt! Rio är en jättestolt storebror som är superduktig på att hjälpa till och att visa. Det forsta Dorotea fick när vi kom hem var hans Roribil! Sen visade han henna en dumper och en väghyvel i en av sina böcker! Åh, vad jag älskar min familj!
Hon har sovit hyffsat inatt, i ala fall mellan 23.30 och 04.15. Sen är allt en liten dimma. Imorse skjutsade vi brorsan på dagis och en stolt mor åkte sedan till jobbet och mottog gratulationer och beröm! Så stolt! Kunde inte hålla mig, vill ju visa henne för ALLA!

Inga kommentarer: