onsdag 1 oktober 2008

Grattis på födelsedagen min käre man!

Idag firar jag och krabaten blivande pappas födelsedag! Hipp hipp hurra! Imorse fick han sin present och kanske kan det bli någon mat i kväll efter föräldrargruppen! Ikväll ska vi prata om amning, BB och hemkomsten. Spänannde?! Kanske, vem vet.

Hur som helst så är vi lyckliga och böjar så smått inse att om 8 veckor kan vi vara föräldrar - det vill säga om krabaten vill kika ut två veckor tidigare, det kan ju också dröja nästan 12 veckor till. När, var och hur vet vi inte, men när du är redo att äntligen träffa oss, så är vi beredda och du är så efterlängtad och välkommen!

puss på min man!

3 kommentarer:

Skön miljö sa...

Häftigt med hjärtljuden....höga då brukar de säga att det blir en tjej. :) Jag hade mellan 142-150. Fast jag var helt säker på en liten kille. Btw. går du i samma frldr.gr som en Sandra?
/T

.. sa...

Ja vi får se vad det är som gömmer sig i magen.... ska bli så spännande och jag längtar så oerhört!japp har en Sandra i gruppen. Ni är väl kollegor?!

Skön miljö sa...

jepp, hon har nyss börjat på jobbet!
Har ni en Johanna i gruppen också?
Vet att jag har en gammal klasskompis som skulle ha barn i dec.
Mörkt hår och ofta glad.
Helt rätt val ang bb. Falun är grym.
/T