tisdag 2 december 2008

Hmmm..kan det vara slemproppen..?!

Känsliga läsare kanske inte ska läsa mer i detta stycke. Men här är det ju jag som skriver och jag skriver vad jag vill. Upptäckte i alla fall igår att det inte längre riktigt var som det brukar. Har numera börjat bekanta mig med en tapetklisterliknande substans. Efter en snabb insats på internet och google konstaterar vi att detta kan vara slemproppen som börjar röra på sig, vilket innebär att förlossningen är på gång. Det kan visseligen ta flera veckor till, men det känns ju lite skönt att det börjar "hända grejer". Spännande värre!!! JIppiii!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såhär skrev jag 23 dagar innan Lou kom:) "Slemproppen börjar gå..synd bara att det inte är ett tecken på att det kommer sätta igång snart:) Men det är ju ett steg i rätt riktning:)"

Jag hoppas dock inte det dröjer 23 dagar innan ni får träffa eran skatt:)

.. sa...

Ja man vet ju aldrig hur lång tid det kan ta, men jag föröker vara positiv och hoppas att det inte dröjer allt för länge.... Det visar sig! Alltså allt detta är så spännande att jag inte riktigt vet vad jag ska göra...

Anonym sa...

Förstår det. Men ladda upp med en massa småpyssel att göra Ifall du går över tiden. Alltid bra att ställa in sig på det värsta. Och att ha en massa grejer för sig så man slipper tänka på det så mycket:)
Men spännande, det är det!! oj oj oj.

Här hemma har Lou kommit in i första trotsen och det är också väldigt spännande, inte så kul, men spännande;)

Puss!