onsdag 19 november 2008

En liten tjuvkik....

..idag kikade vi in i den lille krabatens värld... Har varit hos BM doktorn, pga mina krämpor. Är numera 50% sjukskriven. Hur som helst, för att försäkra oss om att det är huvudet som ligger nedåt så gjorde vi idag ett ultraljud - och vi såg ett litet huvud, nåja, om det var litet eller inte vet jag inte. Har personligen känslan av att det är enormt.....Krabaten är inte fixerad ännu, men h*n ligger djupt i bäckenet, så chansen att den ska vända sig är minimal. Kollade även hjärtljuden och de låg mellan 150-160 slag i minuten. Det kanske är en liten tjej ändå?!

Är nu ordinerad vila och promenader samt tillskott av magnesium för mina nattliga vadkramper. Tänk idag är det 28 dagar kvar till BF. Hade i början 13/2 som BF datum, men blev framflyttad efter UL till den 17/12. Hur som helst så närmar det sig med stormsteg...whoooha, måste säga att det är lite pirrigt!

Nu är också innertaket inspikat!

2 kommentarer:

Skön miljö sa...

Det kommer att gå finfint!
Kämpa på.
Snart får du belöning för all möda.
/T

Anonym sa...

Hej. Stackare som har kramper i vaden! Det hade jag med, fast mer i mitten på grav har jag för mej. Fick tipset av min svärmor att lägga en kniv (alltså vanlig man äter med) under madrassen i sängen. Det funkade! Men om det berodde på kniven eller slutade ändå kan man ju aldrig veta... men lätt värt att prova!
Lycka till!