söndag 23 november 2008

Åh vad jag längtar!!!!

Jag vill att du kommer ut nu! Det känns som en evighet till den 17dec, om det nu är då du ska komma...kan du inte kika ut lite tidigare bara?! Snälla?! Jag kan lova att det är bättre här ute, här får du sova i en skön säng, få fina kläder och bara bli gosad med hela tiden. Och framför allt du får träffa din pappa, du vet han som ligger och sjunger och pratar med dig lite då och då och emellanåt retas. Och jag personligen skulle också tycka att det vore lite skönt, för ibland lever du om lite väl mycket där inne, det gör lite ont. Vet inte vad du har hittat på där inne. Men någon liten sträng har du i ala fall funnit som gör att hela jag stannar upp. Ja, ja, du kommer väl när du är redo. Vi längtar i alla fall jättemycket efter dig och längtar tills den dagen våra blickar möts!

Puss och kram /mamma och pappa

Inga kommentarer: