torsdag 27 november 2008

Nu är jag officiellt mammaledig!

Idag kära vänner knalla de jag officiellt hem på mammaledighet! Wow, känns konstigt, känns stort - det är snart dags. Det går upp för mig mer och mer för varje dag som går nu. Tänk jag ska vara hemma i minst ett år nu och bara vara mamma. mamma till ett litet knyte som finns i min mage! Wow, häftigt! Måste faktiskt säga att det känns så skönt att gå hem nu, samtidigt som jag känner en viss "ej avslutat känsla" för jobbet. Men som sagt jag har gått hem officiellt, inte inofficiellt, har några saker kvar att göra, men på mina villkor.

Ska nu ikväll gå på julbord och frossa i godsaker, får se hur mycket jag får i mig..lär ju inte vara så mycket. Det har en förmåga att ta stopp väldigt fort, men , men lite ska jag nog få ner. Imorgonbitti är det sedan dags för det näst sista BM besöket, sen ska jag hoppa på tåget och åka till Stockholm med mamma - trevligt!

Tjing tjing, från den mammalediga tjockisen!

Inga kommentarer: