tisdag 4 november 2008

Utmanad!

Sandra har utmanat mig... och självklart ska jag anta den!

Här kommer utmaningen:
De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Sju saker om mig:
Jag är väldigt, väldigt morgontrött och sover minst gärna 10 h/dygn!
Jag vill i framtiden ha ett eget företag där jag får fixa och trixa.
Jag älskar färgen grön.
Jag biter på naglarna - jag kan verkligen inte sluta.
Jag har en otrolig arbetsmoral.
Jag älskar att resa, sol och värme gillar jag.
Jag skulle vilja vara riktigt engagerad i någonting. Är nog ganska rastlös på så vis, och saknar ett riktigt intresse...

Vilka utmanar jag....börjar med Krickon i alla fall....

Inga kommentarer: