fredag 13 februari 2009

Dagen till mammas ära!

Jaha...då var man ett år äldre! Trevligt! Jag har villa, man, volvo, jobb och barn! Härligt! Rio och Magnus gratulerade mig imorse med kaffe på säng och sång! Så härligt och mysigt..en helt ny känsla! Tänk att det förhoppningsvis varje år kommer att springa in en (eller två för den delen) små krabater och gratulera!!Och att på kortet läsa "Grattis mamma..." Helt galet och helt fantastiskt!

Det enda som oroar mig nu är en knöl eller liknande som jag funnit i bröstet..vet ej vad det kan vara, förhoppningsvis en mjölkkörtel som svullnat upp. Men man blir som sagt J-vligt orolig. Den har inte varit där vad jag vet tidigare, utan ploppade bara upp från intet, vi får hoppas att den ploppar tillbaka snart igen också!

Nu ska jag njuta av min födelsedag, fredagen den 13e som det är!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag fick också en massa knölar i bröstet när jag ammade Leo. Dom kom och gick lite då och då. Det är nog inget att oroa sig. för. Ha en toppen födelsedag. Kram Åsa

.. sa...

ja jag hoppas att det är lugnt, men man kan ju inte undgå att skapa en massa katastroftankar....