söndag 22 februari 2009

Idag provade vi något nytt..


Nämligen nappflaskan!

Ja, vad Rio tyckte om den...ok, tror jag men mina tuttar är ändå bäst! Vi provade i och för sig när Rio var trött, inte så hungrig. Kanske hade gått bättre om han var hungrig som en liten varg, men andå måste vi se testet som lyckat. Kan ju vara bra att prova så att man vet ifall det skulle behövas någon gång!

Vad har vi annars sysslat med de senaste dagarna då? Jo, igår var jag och mamma på genprep inför Melodifestivalen som gick av stapeln här i leksand. E.M.D var faktiskt bäst i mina öron. Kul att vara på en stor produktion och se hur det gå till, måste faktiskt säga att det kliar i mina fingrar...sånt där skulle jag också vilja jobba med - TV-produktion - spännande!!! Fixa och trixa, är alla på åplats, finns det vatten, hur fixar vi rekvistita, rekar platser osv. osv...listan kan göras lång med fix och trix jobb - Me like!


Måste avsluta detta inlägg med en gosebild på vår älskling! Han är sååå underbaaar! Vi älskar honom och varandra//mamma och pappa




1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken sötnos han är er lilla Rio.
En riktig liten gladskit verkar det vara.
=)