onsdag 11 februari 2009

Vårt lilla charmtroll!

Rio är underbar - helt underbar! Man blir helt varm och lycklig i hela kroppen!!!

Igår var jag på efterkontroll! ALlt var ok!!!Jippie! Firade det med en joggingtur! Åhhh, så skönt, svettig, drygt och stel, men det var det värt! Nu känns det som om allt liksom är avklarat, allt är klart, det gick bra. Jag har blivit gravid, varit gravid, fött barn och nu, klarat de åtta veckorna efter utan problem - det gick bra! Nu börjar livet kännas lite mer normali igen, jag får liksom göra allt igen, den enda skillnaden är att vi har en bonus här hemma - vår underbara Rio!

Uppdatering: BVC-besök idag! Rio väger 5720g och är 60 cm lång! Huvudmått 39, så han växer, lilla karln min!

1 kommentar:

Maggan sa...

Ja han ser såååå himla gosig ut med glimten i ögat. Längtar tills jag får se honom live. Kram på er