tisdag 17 februari 2009

Pust....och ja, nu är livet perfekt!

Det var en mjölkcysta - alltså min knäl jag hade i bröstet! Det är lugnt, jag kan släppa det och slappna av! Var idag uppe i mora och gjorde UL och fick det bekräftat. Fick sedan träffa en mycket trevlig läkare som tog en spruta(!!!) och tömde cystan på mjölk! Hehe...tänk vad Rio gått miste om... Frågade om jag på något sätt hade kunnat få "hål" på den, men tydligen så var det inte möjligt. Den hade förvisso inom sinom tid tagits upp av kroppen, men huga vilken väntan....att ta bort den direkt var kanon! De kunde inte heller säga direkt vad det beror på, men att det kan bli så och att det mycket väl kan bli så att jag får flera.Om jag stördes av dem så kunde jag höra av mig och ta bort dem. Men nu är allt tipp-topp! De är sååå skönt! Men ni ska veta att tankarna om något elakt har surrat och surrat...

I alla fall, efteråt åkte vi ner till Mora och fikade med Erik och Rut! Och jag säger det - Rut vilket härlig liten unge! Full fart!!

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit och pratat om vår förlossning för en föräldrargrupp! Trevligt!

Nu ska jag mysa lite med Rio som ligger och sussar här i soffan bredvid, han är så underbar! Jag är lyckligt lottad!

Inga kommentarer: