lördag 14 februari 2009

Livet är perfekt..

..om det inte vore för den där knölen, den lilla retsliga "oliven" i mitt högra bröst.. Usch vad den stör och gör mig orolig, det är den jag känner hela tiden... Fy, jag har haft ångest sen i torsdags nu. Funderat på vad jag ska göra mina sista månader osv. Alltså det är hemskt. Tänk om jag inte skulle få finnas mer nu när allt är så bra?

I alla fall, Lars var här och kände på den och jag ska ringa till mammografin på måndag och be att få en tid. Kommer inte att kunna släppa detta förrän jag vet hur, och vad det är... Innerst inne så tycker jag mig veta att det inte är farligt, men man har ju hört att knölar i brösten är livsfarliga och bör kollas upp. Nu kommer jag att göra det och troligtvis så kommer mitt liv snart att verkligen vara helt perfekt!


Jag har en helt underbar son

och en underbar man!Älskar er

Inga kommentarer: